Domov Aktualna izobraževanja Preverjanje znanja Novice O nas Kontakt

Novice

Tako so dosegli trdnost brez srednjega stebrička

04.06.2022
Objavljeno ob: 15:20

Renault je z novo generacijo kangooja predstavil tudi izjemno pomembno novost, ki je stransko odprtino vrat povečala na kar 1,45 metra. V ta namen so odstranili srednji stebriček, ki je sicer ključen element pasivne varnosti.

Samo kos prešanega pleha? Precej več …

29.05.2022
Objavljeno ob: 19:10

Stanje ščitnika za zavore je dober pokazatelj o tem, kako učinkovite so še zavore in kaj bo lahko šlo narobe.

Izzivi in nagrade, ki jih je prinesla vgradnja ročnega menjalnika v toyoto supro

22.05.2022
Objavljeno ob: 14:10

Da so ljubiteljem vozniških užitkov ustregli z ročnim menjalnikom, je bilo potrebnega ogromno dela in inženirske iznajdljivosti.

Zakaj so karbonske zavore tako drage in ali so tega denarja vredne?

14.05.2022
Objavljeno ob: 18:40

Odgovori, zakaj so keramične zavore toliko dražje in zakaj so za marsikoga še vedno smiselne.

Skrivnosti vgradne akustične tehnologije

02.05.2022
Objavljeno ob: 9:10

Hi-Fi sistem vgrajen v peugeot 308 je plod več kot štiriletnega partnerskega sodelovanja s priznanim francoskim podjetjem Focal, ki je specializirano za visoko precizno akustiko.

Kako deluje napredna svetlobna preproga pred avtom

29.04.2022
Objavljeno ob: 8:00

Naslednja velika stvar - digitalni matrični LED.

Lexus predstavlja nove tehnološke rešitve

22.04.2022
Objavljeno ob: 9:20

Lexus je skupaj s povsem novim električnim športnim terencem RZ 450e predstavil tudi nekaj novih tehnologij, ki vam jih predstavljamo v članku.

Zanimiva dejstva o elektromobilnosti

20.04.2022
Objavljeno ob: 16:30

V GMT brošuri E-mobilnost smo zbrali nekaj zanimivih dejstev o elektromobilnosti.

Dvajset let bliskovite hitrosti pretikanja – DSG praznuje!

16.04.2022
Objavljeno ob: 18:30

DSG je pred 20 leti močno spremenil vožnjo. Čas je za ponovitev njegovih prednosti (in slabosti).

Pet razlogov, zakaj so gume za EV drugačne

12.04.2022
Objavljeno ob: 14:05

Gume za električne avtomobile na zunaj delujejo iste kot za običajna vozila. V resnici so precej drugačne